• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1

آگهی مناقصه شهرداری الوند

  • کد خبر : 8171
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۳
آگهی مناقصه شهرداری الوند
شهرداری الوند در نظر دارد مصالح سه گانه مورد نیازِ مندرج در جدول ذیل را از طريق مناقصه عمومي خریداری نماید. لذا تامین کنندگان محترم می توانند از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، واگذار کند

مدیر محترم روابط عمومي

 

سلام عليكم؛

احتراماً، متن آگهي مناقصات ذيل در دو نوبت چاپ گردد که نوبت اول همزمان در یک روزنامه محلي و یک روزنامه کثیرالانتشار در مورخ ۲۲/۰۲/۱۴۰۳ و نوبت دوم به فاصله یک هفته بعد از نوبت اول در همان روزنامه ها درمورخ ۲۹/۰۲/۱۴۰۳ چاپ و از نتيجه امور قراردادها را مطلع فرماييد.

                                                                                                                     احسان جاوید                                                                                                                                     سرپرست امور قراردادها                                                                                                             

آگهي مناقصه عمومي

شهرداری الوند در نظر دارد مصالح سه گانه مورد نیازِ مندرج در جدول ذیل را از طريق مناقصه عمومي خریداری نماید. لذا تامین کنندگان محترم می توانند از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، ذیلِ شماره نیازهای مندرج در جدول مذکور اقدام نمایند:

۱- کلیه مراحل بارگذاری اسناد  مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه ستاد به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گر در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.

۲-شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

۳- هزینه نشر اگهی و سامانه ستاد بر عهده برنده مناقصه می باشد.

۴-در صورتی که برنده منتخب حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۵-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در سامانه ستاد بارگذاری گردیده و قابل روئیت می باشد.

۶-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ستاد روز شنبه مورخ ۲۹/۰۲/ ۱۴۰۳ می باشد.

۷-مهلت دریافت اسناد مناقصه تا ساعت ۱۴:۰۰ روز پنج شنبه  مورخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۳ می باشد.

۸-مهلت ارائه پیشنهادات تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳/۰۳/۱۴۰۳ می باشد.

۹-زمان بازگشایی پاکات ساعت ۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۳/۱۴۰۳ می باشد.

۱۰-نشانی و شماره تماس دستگاه مناقصه گر جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکات:

الف: آدرس: استان قزوین- شهر الوند- بلوار شهرداری- ساختمان مرکزی شهرداری الوند_ واحد امور قراردادها شماره تماس ۰۲۸۳۲۲۲۲۱۲۲ داخلی ۱۹۹

ب- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۴۱۹۳۴-۰۲۱ و دفتر ثبت نام ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱

 

ردیف عنوان تجدید مناقصه شماره نیاز نحوه انجام کار
۱ ۲۰ هزار تن ساب بیس ۲۰۰۳۰۰۵۱۰۰۰۰۰۰۰۳ مناقصه عمومی
۲ ۱۰ هزار تن ماسه ۲ شور ۲۰۰۳۰۰۵۱۰۰۰۰۰۰۰۴ مناقصه عمومی
۳ ۲۰ هزار تن مخلوط رودخانه ای ۲۰۰۳۰۰۵۱۰۰۰۰۰۰۰۵ مناقصه عمومی

 

                                                                                                                                                   

 

 

 

                                                                                                                                                     جواد خلج طایفه

                                                                                                                                                        شهردار الوند 

لینک کوتاه : https://nofeh.ir/?p=8171

ثبت دیدگاه