• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - محرم - 1448
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026
10
فرمانده نیروی دریایی ارتش

تنگه هرمز را از دریایی عرب بسته ایم

  • کد خبر : 14837
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۲:۳۳
تنگه هرمز را از دریایی عرب بسته ایم
آمریکا مجبور شد تعمیراتی انجام دهد و تعداد بیشتری ناوشکن اضافه کرد. یعنی سکوهای موشکی بیشتری به میدان آورده است. با این حال متوقف هستند.تنگه هرمز را از دریای عربی بسته‌ایم و اگر جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم. ما تا آخرین قطره خون هم‌قسم هستیم تا انتقام شهدایمان را بگیریم.»

به گزارش نوفه،امیر دریادار ایرانی گفت: «دشمن فکر می‌کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مثلا 3 روز تا یک هفته، در جنگ علیه ایران به نتیجه می‌رسد و همین تصور آنها به یک جوک در دانشگاه‌های نظامی تبدیل شده است

در جنگ تحمیلی سوم، دشمن خود را از دریا به ایران نزدیک کرد و از سکوهای موشکی در یگان‌های شناوری بهره برد.

نداجا 7 عملیات موشکی علیه ناو آبراهام لینکلن داشت و آمریکا مدتی نتوانست هواپیماهایش را به پرواز دربیاورد و عملیات هوایی داشته باشد.

آمریکا مجبور شد تعمیراتی انجام دهد و تعداد بیشتری ناوشکن اضافه کرد. یعنی سکوهای موشکی بیشتری به میدان آورده است. با این حال متوقف هستند.

تنگه هرمز را از دریای عربی بسته‌ایم و اگر جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم. ما تا آخرین قطره خون هم‌قسم هستیم تا انتقام شهدایمان را بگیریم.»

لینک کوتاه : https://nofeh.ir/?p=14837

ثبت دیدگاه