آگهی اول فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای
(خرید و تحویل اجناس مرکز داده اداره کل امور مالیاتی قزوین)
مناقصه گزار: اداره كل امور مالیاتی استان قزوین
.محل تحویل موضوع مناقصه: استان قزوین– اداره کل امور مالیاتی قزوین
موضوع مناقصه: خرید و تحویل اجناس مرکز داده اداره کل امور مالیاتی قزوین مطابق اسناد پیمان
محل تامين اعتبار: از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای متمرکز
برآورد اولیه هزینه :
۶۴٫۵۴۵٫۰۵۰٫۰۰۰ ريال (شصت و چهار میلیارد و پانصد و چهل و پنج میلیون و پنجاه هزار ریال)
مهلت دريافت اسناد : از روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۲ لغايت روز دو شنبه مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۲
محل دريافت اسناد: مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشـنهاد مناقصـه گـران و بازگشـايي پاكـت هـا از طريـق درگـاه سـامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد. و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبـت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را در جهت شرکت مناقصه محقق سازد.
تاريخ تحويل پاكت هاي مناقصه: از روز سه شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۴۰۲ تاساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۲۱/۱۱/۱۴۰۲
تاريخ بازگشايي پاكت ها: ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲
رشته و پایه پیمانکار : اشخاص حقیقی و یا حقوقی دارای پروانه و یا اساسنامه مرتبط با موضوع مناقصه
مدت اجرای کار: ۳۰ روز
محل تحويل پاكت هاي مناقصه: مهلت ارائه پيشنهادات ازطرف شركتهاي متقاضي حداکثر تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۰۷/۱۱/۱۴۰۲ و از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس(www.setediran.ir) و همچنین اصل پاکت (الف) به صورت فیزیکی به نشانی قزوین – نواب شمالی – مجتمع ادارات – اداره كل امور مالیاتی استان قزوین – اداره حراست، تحویل و رسید دریافت شود.
نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ضمانت نامه بانكي به نام اداره كل امور مالیاتی استان قزوین با شناسه ملی ۱۴۰۰۰۲۱۰۴۶۷ و شماره اقتصادی ۴۱۱۳۷۳۷۶۴۴۸۴ ، به مبلغ ۳٫۲۲۷٫۲۵۲٫۵۰۰ ریال (سه میلیارد و دویست و بیست و هفت میلیون و دویست و پنجاه و دو هزار و پانصد ریال) که ميبايست براي مدت سه ماه معتبر بوده و پس از آن نيز با اعلام كارفرما قابل تمديد تا سه ماه دیگر باشد. ضمناً به پيشنهاداتي كه فاقد ضمانتنامه يا امضاء مخدوش و مشروط و ضمانتنامه هاي كمتر از ميزان مقرر ، چك تضمين شده وچك شخصي و نظاير آن وپيشنهاداتي كه پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود ، مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.
((ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است ))
آدرس اداره كل امور مالیاتی استان قزوین: قزوین- مجتمع ادارات نواب – بلوار مالیات – کد پستی ۳۴۱۹۹۱۵۱۹۵
دورنگار: ۰۲۸۳۳۳۷۹۲۶۴ تلفن: ۰۲۸۳۳۳۷۹۲۶۰ الی ۶۳
آگهی دوم فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای
(خرید و تحویل اجناس مرکز داده اداره کل امور مالیاتی قزوین)
مناقصه گزار: اداره كل امور مالیاتی استان قزوین
.محل تحویل موضوع مناقصه: استان قزوین– اداره کل امور مالیاتی قزوین
موضوع مناقصه: خرید و تحویل اجناس مرکز داده اداره کل امور مالیاتی قزوین مطابق اسناد پیمان
محل تامين اعتبار: از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای متمرکز
برآورد اولیه هزینه :
۶۴٫۵۴۵٫۰۵۰٫۰۰۰ ريال (شصت و چهار میلیارد و پانصد و چهل و پنج میلیون و پنجاه هزار ریال)
مهلت دريافت اسناد : از روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۲ لغايت روز دو شنبه مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۲
محل دريافت اسناد: مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشـنهاد مناقصـه گـران و بازگشـايي پاكـت هـا از طريـق درگـاه سـامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد. و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبـت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را در جهت شرکت مناقصه محقق سازد.
تاريخ تحويل پاكت هاي مناقصه: از روز سه شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۴۰۲ تاساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۲۱/۱۱/۱۴۰۲
تاريخ بازگشايي پاكت ها: ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲
رشته و پایه پیمانکار : اشخاص حقیقی و یا حقوقی دارای پروانه و یا اساسنامه مرتبط با موضوع مناقصه
مدت اجرای کار: ۳۰ روز
محل تحويل پاكت هاي مناقصه: مهلت ارائه پيشنهادات ازطرف شركتهاي متقاضي حداکثر تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۰۷/۱۱/۱۴۰۲ و از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس(www.setediran.ir) و همچنین اصل پاکت (الف) به صورت فیزیکی به نشانی قزوین – نواب شمالی – مجتمع ادارات – اداره كل امور مالیاتی استان قزوین – اداره حراست، تحویل و رسید دریافت شود.
نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ضمانت نامه بانكي به نام اداره كل امور مالیاتی استان قزوین با شناسه ملی ۱۴۰۰۰۲۱۰۴۶۷ و شماره اقتصادی ۴۱۱۳۷۳۷۶۴۴۸۴ ، به مبلغ ۳٫۲۲۷٫۲۵۲٫۵۰۰ ریال (سه میلیارد و دویست و بیست و هفت میلیون و دویست و پنجاه و دو هزار و پانصد ریال) که ميبايست براي مدت سه ماه معتبر بوده و پس از آن نيز با اعلام كارفرما قابل تمديد تا سه ماه دیگر باشد. ضمناً به پيشنهاداتي كه فاقد ضمانتنامه يا امضاء مخدوش و مشروط و ضمانتنامه هاي كمتر از ميزان مقرر ، چك تضمين شده وچك شخصي و نظاير آن وپيشنهاداتي كه پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود ، مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.
((ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است ))
آدرس اداره كل امور مالیاتی استان قزوین: قزوین- مجتمع ادارات نواب – بلوار مالیات – کد پستی ۳۴۱۹۹۱۵۱۹۵
دورنگار: ۰۲۸۳۳۳۷۹۲۶۴ تلفن: ۰۲۸۳۳۳۷۹۲۶۰ الی ۶۳