• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - محرم - 1448
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026
1

وقاحت اسرائیل ادامه دارد؛ تفاهمنامه‌ای که از ابتدا به طور کامل نقض شد

  • کد خبر : 15127
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۲
وقاحت اسرائیل ادامه دارد؛ تفاهمنامه‌ای که از ابتدا به طور کامل نقض شد
آیا نباید مسئولان فی‌الفور‌ به اجرای تفاهمنامه پایان دهند و تنگه هرمز را مسدود کنند؟ آیا نباید پاسخ قدرتمندی به آمریکا و اسرائیل داده شود تا محاسباتشان بیش از این به ضرر ایران و مقاومت نشود؟

به گزارش نوفه،رژیم صهیونیستی رسما گفته است که به هیچ قاعده‌ای از تفاهمنامه‌ی روسای جمهور ایران و آمریکا پایبند نیست و نه تنها حملاتش را متوقف و از خاک لبنان عقب‌نشینی نمیکند، بلکه حملاتش را ادامه خواهد داد.

از زمان امضای تفاهمنامه تا اکنون، توحش اسراییل شدیدتر هم شده و کمتر نشده است.

آیا نباید مسئولان فی‌الفور‌ به اجرای تفاهمنامه پایان دهند و تنگه هرمز را مسدود کنند؟ آیا نباید پاسخ قدرتمندی به آمریکا و اسرائیل داده شود تا محاسباتشان بیش از این به ضرر ایران و مقاومت نشود؟

هر دقیقه باز بودن تنگه هرمز خسارت مهمی است؛ اگر آمریکا فشار انرژی را از روی خود تخلیه کند، وقیح تر و تهاجمی‌تر هم خواهد شد.

تنگه را ببندید و آمریکا را در همین گام اول مهار کنید.

لینک کوتاه : https://nofeh.ir/?p=15127

ثبت دیدگاه