• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - محرم - 1448
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

آیفون

۰۵مرداد
ممنوعیت واردات آیفون در دولت چهاردهم بازنگری می‌شود اما تصمیم با وزارت صمت است
آذری جهرمی

ممنوعیت واردات آیفون در دولت چهاردهم بازنگری می‌شود اما تصمیم با وزارت صمت است

اکثر دوستانم که آیفون ۱۴ و ۱۵ دارند، یک کد زده‌اند و نهایتاً با اینترنت 3G دارند از آن استفاده می‌کنند. اینطور عملاً سیستم رجیستری را هم دور زده‌اند و هزینه مالیات و عوارض ورودی را نمی‌دهند و واردات از بازار غیررسمی انجام می‌شود.