اصلاح طلبان مردم را خَر فرض نمی کنند، اصولگرایان خَر هم فرض نمی کنند! به راستی اگر مدیران عوض نشوند یعنی فقط حسن روحانی مقصر بود؟ یا شاید ما ملت مقصر بوده ایم و توقع داشته ایم مدیران کار کنند؟!