در این مدت، استقلال 6 بار در زمین مسابقه و یک بار نیز با حکم کمیته انضباطی به پرسپولیس باخته و 10 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. این آمار یکی از یکطرفهترین و بدترین نتایج استقلال در تاریخ شهرآوردهای تهران است و خشم هواداران این تیم را به شدت افزایش داده است