تا روزی که مدارس به صورت قانونی فعالند در خدمت دانشآموزان هستیم و معلمان سر کلاس هستند. از خانوادهها نیز تقاضا داریم به نظام تعلیم و تربیت کمک کنند تا زمان آموزش کم نشود چرا که دانشآموزان بیشترین ضرر کنندگان کاهش زمان آموزش هستند.
با همراهی مردم، در روزهای گذشته حدود 30 میلیون متر مکعب کاهش مصرف را شاهد بودیم. درباره احتمال تعطیلیها در آینده به علت کمبود انرژی نیز باید نسبت به شرایط تصمیم گرفت و امروز شرایط بهتری داریم.