طبق قانون عمل میکنیم و در شارع اسلام رشوه دهنده و گیرنده در جهنم هستند
آقای استاندار رشوه زمانی اتفاق می افتد که کارها شفاف نیست زمانی می افتد روی هر کاری مهر محرمانه میزنیم باید امضا طلای را حذف کنیم تا رشوه نباشه قانون را درست ارجاع کنیم آیا قانون ارتقا سلامت اداری را انجام داده ایم؟
تامین اجتماعی بخشنامهای دارد که بر اساس آن قراردادهای دانش بنیان از ضرایب حق بیمه قراردادها معاف هستند