• امروز : جمعه - ۱۶ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - جماد ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 6 December - 2024
6

آگهی مناقصه شهرداری آبیک

  • کد خبر : 9505
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
آگهی مناقصه شهرداری آبیک
شهرداری آبیک در نظر دارد به استناد مجوز رسمی شورای اسلامی شهرآبیک به شماره  282/110/1403 مورخ 04/04/1403 نسبت به انتخاب پیمانکار، جهت پروژه ساماندهی و پیاده رو سازی خیابان شهید مطهری و خیابان ابوتراب موسوی با مبلغ برآورد اولیه 107.000.000.000  ریال و از محل اعتبارات داخلی و به مدت 6 ماه (شش ماه) بر مبنای قانون برگزاری مناقصات به شرح جزئیات مندرج در اسناد مناقصه و با بهره­گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir)، از طریق برگزاری مناقصه عمومي با شرکت­های حداقل دارای صلاحیت پایه 5 (پنج) رشته ساختمان و ابنیه­، راه و باند اقدام نماید.

آگهی مناقصه عمومی فراخوان مناقصه عمومی (دو نوبته یک مرحله­ای یکپارچه)

پروژه ساماندهی و پیاده رو سازی خیابان شهید مطهری و خیابان ابوتراب موسوی

شهرداری آبیک در نظر دارد به استناد مجوز رسمی شورای اسلامی شهرآبیک به شماره  ۲۸۲/۱۱۰/۱۴۰۳ مورخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار، جهت پروژه ساماندهی و پیاده رو سازی خیابان شهید مطهری و خیابان ابوتراب موسوی با مبلغ برآورد اولیه ۱۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  ریال و از محل اعتبارات داخلی و به مدت ۶ ماه (شش ماه) بر مبنای قانون برگزاری مناقصات به شرح جزئیات مندرج در اسناد مناقصه و با بهره­گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir)، از طریق برگزاری مناقصه عمومي با شرکت­های حداقل دارای صلاحیت پایه ۵ (پنج) رشته ساختمان و ابنیه­، راه و باند اقدام نماید.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۱۴/۰۵/۱۴۰۳ می باشد .

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: ساعت : ۱۳:۰۰ تاریخ ۲۱/۰۵/۱۴۰۳

مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: ساعت ۱۳:۰۰ تاریخ : ۰۱/۰۶/۱۴۰۳

زمان بازگشایی پاکت ها: ساعت ۱۳:۰۰ تاریخ : ۰۳/۰۶/۱۴۰۳

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزارجهت دریافت اطلاعات بیشــتر در خــصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت های الف: آدرس: شهر آبــیک- بلوار آیـــت اله طالقانی- ساختــمان مـــرکزی شهـــرداری آبیک -تلفن : ۰۲۸۳۲۸۲۲۴۵۵

برگزاری مناقصه صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می­باشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، انصراف از شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات، اعلام به برنده ، پذیرش برنده بودن، پرداخت تعرفه سامانه و … در بستر سامانه می­باشد.

پاکات “الف” و “ب” و “ج” می­بایست در سامانه بارگذاری و اصل تضمین شرکت در مناقصه (پاکت”الف”) مندرج در اسناد به دبیرخانه شهرداری آبیک تحویل گردد.

هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.

 

سعید وزیری نژاد

شهردار آبیک

 

لینک کوتاه : https://nofeh.ir/?p=9505

ثبت دیدگاه