
شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور
آگهی مزایده عمومی فروش املاک شماره ۷۳/۱۴۰۲
۱-مزایده گزار: شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نمایندگی استان قزوین به شناسه ملی ۱۴۰۰۲۷۷۱۷۳۶ و شماره اقتصادی ۴۱۱۱۱۳۶۷۳۷۷۱
۲- موضوع مزایده: فروش املاک مندرج در جدول ذیل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir)با شماره مزایده های مربوطه با وضعیت موجود و طبق شرایط آگهی و اسناد مزایده
ردیف | پلاک ثبتی | کاربری طبق اسناد موجود | وضعیت تصرف | وضعیت اجاره | در اجاره غیر نمی باشد | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دارد | ندارد | در اجاره غیر می باشد با ذکر مدت میزان اجاره و مبلغ ودیعه | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۱ | ۸۸ فرعی از ۲۶ اصلی | مسکونی تجاری | * | *
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۲ | ۹ اصلی | زمین زراعی | * | * | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وضعیت ملاک | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع ملاک (آپارتمان،زمین و…) | عرصه | اعیان | مشاع | مفروز | وقف | طلق | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مسکونی تجاری | ۱۴۳٫۶۰ | ۲۵۰ | * | * | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
زمین زراعی | ۴۵۰ | – | * | * | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
قیمت پایه مزایده (ریال) | مبلغ تضمین شرکت در مزایده | شماره مزایده | نشانی | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۱۱٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ | ۵۶۲٫۵۰۰٫۰۰۰ | ۲۰۰۲۰۰۱۰۱۴۰۰۰۰۸۱ | قزوین راه آهن کوچه شهید خدابنده نبش کوچه قاسمی پلاک ۱۸ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ | ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ | ۲۰۰۲۰۰۱۰۱۴۰۰۰۰۸۲ | بویین زهرا -ارداق | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۳- مبلغ و نوع تضمين شركت در مزايده: مبلغ تضمين شركت در مزايده طبق جدول بند ۲ آگهي و نوع و شرايط بارگذاري و تحويل آن به شرح مندرج در برگ شرايط عمومي مزايده مي باشد.
۴-برنامه زمانی
۱-۴- مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد:از تاریخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۱۸ عصر
۲-۴- زمان تحویل پاکت الف : تا ساعت ۱۳ ظهرروز یک شنبه تاریخ ۲۴/۱۰/۱۴۰۲ محل تحویل : قزوین چهارراه ۲۲ بهمن خیابان شهید باهنر ساختمان شماره ۲ جهاد کشاورزی . اداره کل پشتیبانی امور دام استان قزوین
۳-۴- مهلت بارگذاري پیشنهادات در سامانه ستاد: تا ساعت ۱۸ عصر روز یک شنبه تاریخ ۲۴/۱۰/۱۴۰۲
۴-۴- بازگشایی پيشنهادات: ساعت ۹ صبح روز دوشنبهتاریخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲
۵-۴- اعلام به برنده: ساعت ۹ صبح روز سه شنبه تاریخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۲
۶-خرید اسناد: متقاضیان می توانندبا مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) با واریز مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ريال (غیر قابل استرداد) به شماره حساب شبا ۳۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۴۰۰۶۰۸۷ irبا کدشناسه شماره ۳۱۸۰۳۹۸۷۷۲۰۳۹۰۰۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۳۳به صورت پایا به خزانه بانک مرکزی اسناد مزایده را دریافت نمایند.
۷- كليه مراحل فرآیند مزایده شامل؛ دریافت اسناد مزایده ، تسلیم و پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، بارگذاري پيشنهادات و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از طریق سامانه ستاد می باشد.
۸- اطلاعات املاک و مستغلات شامل اسناد مربوطه، مشخصات، شرایط و نحوه فروش املاك در صفحه اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده و انتخاب می باشد.
۹- ارائه پیشنهاد مالی توسط مزایده گر به منزله پذیرش و قبول تمام شرایط و اسناد مزایده و الحاقیات بارگذاری شده در سامانه ستاد می باشد و مزایده گر حق هر گونه اعتراض را از خود سلب و اسقاط می نماید.
۱۰- پیشنهاد دهنده می بایستی برای هر ملک (هر شماره مزايده) بصورت جداگانه تضمین معتبر براي شرکت در مزایده و اسناد پيشنهاد مربوطه را بارگذاري نمايد.
