• امروز : یکشنبه - ۴ خرداد - ۱۴۰۴
  • برابر با : 28 - ذو القعدة - 1446
  • برابر با : Sunday - 25 May - 2025
8

آگهی مناقصه بخشداری خرمدشت

  • کد خبر : 9655
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
آگهی مناقصه بخشداری خرمدشت
     دهیاری رادکان از توابع بخش خرمدشت در نظر دارد پروژه   زیرسازی و آسفالت  روستای رادکان به استناد   صورتجلسه  های شماره  877 مورخ 29/02/1403 شورای اسلامی روستا و تاییدیه کمیته انطباق مورخ 05/03/1403    طبق جدول مشروحه زیر را ازطریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط حقوقی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت واگذار نماید.

مناقصه عمومی 

     دهیاری رادکان از توابع بخش خرمدشت در نظر دارد پروژه   زیرسازی و آسفالت  روستای رادکان به استناد   صورتجلسه  های شماره  ۸۷۷ مورخ ۲۹/۰۲/۱۴۰۳ شورای اسلامی روستا و تاییدیه کمیته انطباق مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۳    طبق جدول مشروحه زیر را ازطریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط حقوقی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت واگذار نماید.

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه(ریال) مبلغ برآورد پروژه برای یکسال(ریال) مدت پروژه مشخصات  پروژه عنوان پروژه
۴۶۲/۳۶۰/۹۷۴ ۲۴۴/۲۰۹/۴۸۷/۱۹ ۴ ماه  

تهیه مصالح و اجرای  زیرسازی و آسفالت معابر به مساحت  ۵۶۰۰ مترمربع  

پروژه  زیرسازی و آسفالت

 

لذا متقاضیان می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به شماره فراخوان       ۲۰۰۳۱۰۳۳۰۴۰۰۰۰۰۳  به شرح ذیل اقدام نمایند :

۱ کلیه مراحل بارگذاری اسناد مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گر در صورت عدم عضویت قبلی ،مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.

۲ سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.

۲-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: روز شنبه  مورخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۳ ساعت:۱۱:۰۰ می باشد.

۳-آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه: روز شنبه مورخ ۲۷/۰۵/۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ می باشد.

۴-آخرین مهلت ارائه پیشنهاد در سامانه: روز سه شنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰ می باشد.

۵-آخرین مهلت تسلیم اصل ضمانتنامه بانکی و اصل نامه تایید موقت صلاحیت ایمنی(در صورت نداشتن گواهینامه) و فیش واریزی مبلغ خرید اسناد مناقصه :

روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۶/۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ می باشد.

۶- مبلغ خرید اسناد مناقصه:واریز مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب   ۵۶۳۶۴۳۱۴۲۵۰۹۵۷٫۱۲نزد پست بانک   به نام دهیاری  رادکان .

۷-زمان بازگشایی پاکت ها: روز چهارشنبه مورخ ۰۷/۰۶/۱۴۰۳  ساعت  ۱۰:۰۰  می باشد .

۸-آدرس جهت تحویل پاکت الف : شهر خرمدشت  بخشداری خرمدشت – واحد مالی دهیاریها

۹- دهیاری در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادات مختار است .

۱۰-در صورتی که برندگان اول و دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آن ها به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.

۱۱-شرکت در مناقصه به منزله قبول شروط و تکالیف آیین نامه دهیاری ها می باشد.

۱۲-هزینه آگهی (در هر نوبت و در هر تعداد )و سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد.

۱۳-سایر شرایط مالی و فنی در اسناد(سامانه ستاد) مناقصه درج گردیده است.

نوبت اول : دوشنبه ۱۵/۰۵/۱۴۰۳                                                                                                                              نوبت دوم: دوشنبه ۲۲/۰۵/۱۴۰۳

دهیاری رادکان

 

لینک کوتاه : https://nofeh.ir/?p=9655

ثبت دیدگاه