به گزارش نوفه، بررسیها نشان میدهد هر خانوار شهری در سالهای ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ به ترتیب ۲٫۴ و ۵٫۴درصد از هزینههای سبد هزینهای خود را به خرید کفش و پوشاک اختصاص داده بودند که این میزان در سالهای ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به ترتیب به ۱٫۳ و ۳/۳ درصد رسیده است.
طی سال گذشته خانوارهای شهری ۴۰ هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان و خانوارهای روستایی ۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان برای کفش و پوشاک هزینه کردهاند.
در سال ۱۳۹۰ رقم هزینه کرد خانوارهای شهری برای کفش و پوشاک هشتهزار و ۶۵۴ میلیارد تومان و این رقم برای خانوارهای روستایی دوهزار و ۹۸۶ میلیارد تومان و برای خانوارهای کل کشور ۱۱ هزار و ۶۴۰میلیارد تومان بوده است