• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5

آگهی مناقصه عمومی بخشداری طارم سفلی

  • کد خبر : 7551
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
آگهی مناقصه عمومی بخشداری طارم سفلی
دهیاری اورکن کرد از توابع بخش طارم سفلی شهرستان قزوین درنظر دارد پروژه جدول گذاری کوچه‌های شیرودی، مطهری، شکوفه1، بهشت فاطمه، زیتون3، فردوسی، روبه‌روی سوپرمارکت و امام رضا و دیوار سنگی کوچه‌های خانه بهداشت، رسالت، شهید چمران و شهید رجایی روستای اورکن کرد و لکه گیری آسفالت را از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید

احتراما ً، دهیاری اورکن کرد از توابع بخش طارم سفلی شهرستان قزوین درنظر دارد پروژه جدول گذاری کوچه‌های شیرودی، مطهری، شکوفه۱، بهشت فاطمه، زیتون۳، فردوسی، روبه‌روی سوپرمارکت و امام رضا و دیوار سنگی کوچه‌های خانه بهداشت، رسالت، شهید چمران و شهید رجایی روستای اورکن کرد و لکه گیری آسفالت به مساحت ۱۷۶ متر مربع را با مدت انجام کار۳ ماه با برآورد قیمت اولیه طبق فهرست بهای رشته ابنیه سال ۱۴۰۳  به مبلغ ۳۶٫۷۶۵٫۱۷۹٫۶۸۱( سی و شش میلیارد و هفتصد و شصت و پنج میلیون و صدو هفتاد و نه هزار و ششصد و هشتاد و یک ریال) را به متراژ ۳۱۳۱ متر طول جدول‌گذاری و ۵۱۶ متر مکعب دیوارسنگی و لکه‌گیری آسفالت به مساحت ۱۷۶ متر مربع را از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت دریافت و تهیه اسناد مناقصه از تاریخ ۰۳/۰۲/۱۴۰۳ تا ۱۳/۰۲/۱۴۰۳  و همچنین برای تحویل اسناد از مورخه ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ تا پایان وقت اداری ۲۵/۰۲/۱۴۰۳ به سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) مراجعه نمایند.

۱-متقاضیان باید پاکت الف (ضمانتنامه)را تهیه و حداکثر تا مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۳ تحویل دبیر خانه بخشداری طارم سفلی نمایند و همچنین پیمانکاران باید دارای صلاحیت پیمانکاری راه و یا ابنیه حداقل رتبه ۵ ، گواهی ارزش افزوده و همچنین گواهینامه صلاحیت ایمنی حقوقی(HSE) باشند.

۲-زمان ارائه پیشنهاد ها تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۳ می باشد.

۳-صرفا بارگذاری اسناد پاکت‌های پیشنهادی ب (گواهینامه صلاحیت پیمانکاری رتبه ۵ راه یا ابنیه،گواهینامه صلاحیت ایمنی حقوقی(HSE)، بارگذاری اساسنامه و آخرین تغییرات روزنامه رسمی، رزومه کاری شرکت مربوطه و سایر مدارک مورد نیاز) و پاکت ج (برگه پیشنهاد قیمت ) دارای امضا و ضمنا پاکت الف  (فیش نقدی یا ضمانت نامه) باید هم به صورت الکترونیکی و هم به صورت فیزیکی تحویل دبیرخانه بخشداری طارم سفلی نمایند شایان ذکر است در جلسه بازگشایی پاکت های ب و ج، اسناد فیزیکی و کاغذی و اسناد فاقد امضای (دارای مهر گرم) به هیچ وجه مورد پذیرش نخواهد بود.

۴- زمان بازگشایی پاکتها مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۳ درمحل بخشداری راس ساعت ۹ در حضور اعضای کمیسیون معاملات می باشد.

۵- به پیشنهادهای فاقد ضمانتنامه، ناخوانا، مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۶- ضمنا ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ ۱٫۸۳۸٫۲۵۸٫۹۸۴  به شماره شبا Ir430210005589531346061602  به نام دهیاری اورکن کرد  به شناسه ملی    ۱۴۰۰۲۷۸۹۸۵۴ نزد حساب جاری پست بانک واریز  و یا ضمانت نامه معتبر بانکی ارائه گردد.کدپستی دهیاری اورکن کرد:۳۴۷۵۱۱۷۵۶۴

۷-کارفرما در تایید یا رد پیشنهاد ها مختار می باشد.

۸-پیمانکاران باید برگه های آنالیز قیمت راداخل پاکت ج (پیشنهاد قیمت) قراردهند درغیراینصورت برگه پیشنهاد قیمت مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و دستورالعمل تعیین دامنه قیمت های متناسب پیشنهادی در مناقصات (سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) در بررسی برگه های پیشنهاد قیمت مورد عنایت قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://nofeh.ir/?p=7551

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه