آگهی مناقصه عمومی ( یک مرحله ای )
۱-مناقصه گذار : شهرداری محمدیه
۲-کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و باز گشایی پاکت ها از طریق در گاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و در یافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .
۳-موضوع مناقصه : اجاره تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس ( ۴دستگاه اتوبوس شهاب اس ال اف و ۳ دستگاه شهاب و ۳ دستگاه بنز مدل ۱۳۹۰ به بالا ) جهت ناو گان حمل نقل عمومی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهر گان به گونه ای که مسافرین را به قزوین وبا لعکس روزانه (ساعت شروع فعالیت ۶ صبح لغایت ۲۱ شب) با بر آورد مطابق نظر کارشناس رسمی دادگستری ۰۰۰/۰۰۰/۰۲۰/۱۲۷ ریال از محل اعتبارات داخلی از در گاه سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت به شماره ۲۰۰۳۰۰۵۱۱۸۰۰۰۰۰۲ پیمانکاران واجد شرایط که میبایست دارای گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و صلاحیت پیمانکاری در رشته حمل و نقل باشند.( مطابق شرایط قید شده در اسناد مناقصه)
۴-مبلغ سپرده :۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۶ریال به صورت ضمانت نامه بانکی و یا فیش واریزی نزد بانک ملی شعبه محمدیه به شماره حساب ۳۱۰۰۰۰۲۳۳۱۰۰۱ ( شناسه ملی شهرداری ۱۴۰۰۲۶۰۰۶۸۲ )مطابق شرایط قید شده در سامانه ستاد
۵-شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .
۶-هزینه نشر آگهی و سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه میباشد .
۷-هزینه خرید اسناد مناقصه مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵ریال به حساب جاری ۳۱۰۰۰۰۲۳۳۳۰۰۸ بانک ملی محمدیه واریز و میبایست فیش واریزی آن در پاکت الف قرارداده و تحویل شهرداری دهند .
۸-درصورتیکه برندگان اول و دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد
۹-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
۱۰-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۳ می باشد
۱۱-مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ، تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۰۱/۰۳/۱۴۰۳ می باشد
۱۲-مهلت زمانی ارائه پیشنهادتا ساعت ۱۶روز دو شنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳ می باشد
۱۳-زمان باز گشایی پاکات ساعت ۸صبح روز سه شنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۳ میباشد.
۱۴-مهلت زمانی ارائه پاکات ارزیابی کیفی به همراه پاکات ( الف ) ، ( ب) و (ج) طبق ضوابط مربوطه تکمیل تا ساعت ۱۶روز دو شنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳ در سامانه ستاد ( دولت الکترو نیک ) بار گذاری گردد
۱۵-پاکت الف مناقصه حاوی تضمین شرکت در مناقصه علاوه بر ارائه و بار گذاری در سامانه ستاد میبایست بصورت فیزیکی حد اکثر تا پایان وقت اداری روزدو شنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳ تحویل دبیر خانه شهرداری محمدیه به آدرس ذیل تحویل گردد.
۱۶- حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی پیمانکاران ۶۰ امتیاز میباشد.
۱۷-اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت های
الف – آدرس : استان قزوین شهر محمدیه بلوار امام حسین (ع) شهرداری محمدیه و تلفن ۰۲۸۳۲۵۶۲۷۰۰
ب- اطلا عات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۴۱۹۳۴-۰۲۱ و دفتر ثبت نام ۸۸۹۶۹۷۳۷و۸۵۱۹۳۷۶۸ -۰۲۱
روابط عمومي شهرداري محمديه
تاریخ چاپ نوبت اول ۱۹/۰۲/۱۴۰۳
تاریخ چاپ نوبت دوم ۲۶/۰۲/۱۴۰۳