
آگهـی تجدید مناقصـه عمومی دو مرحله ای به همراه ارزیابی کیفی و فنی
شهرداری قزوين در نظر دارد با برگزاری مناقصه عمومی دو مرحلهای به همراه ارزیابی کیفی و فنی نسبت به جذب سرمایهگذار جهت ساخت و تکمیل پروژه برج تجاری، اداری و مسکونی حکم آباد در عرصهای به مساحت ۵۰۵۶٫۳۵ مترمربع با کد نوسازی ۱۹-۱-۱۱-۲ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. از این رو از کلیه اشخاص (حقیقی- حقوقی) واجد شرایط دعوت بعمل میآید به شرح جزئیات مندرج در اسناد مناقصه و موارد ذیل و با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی و فنی اقدام نمایند، لازم به ذکر است در صورت عدم عضویت قبلی؛ ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی میباشد.
شماره مناقصه ثبت شده در سامانه ۲۰۰۳۰۰۵۰۸۴۰۰۰۰۰۷ میباشد.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ میباشد.
- ارزش کلی پروژه: به مبلغ ۳۹۸٫۲۶۸٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال ( به حروف یازده هزار و سیصد و نود و هشت میلیارد و دویست و شصت و هشت میلیون و هشتصد هزار ریال)؛ شامل موارد ذیل برآورد گردیده است:
ارزش آورده شهرداری در پروژه به مبلغ ۶٫۲۰۰٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال شامل زمین، عوارض صدور پروانه ساختمانی، طراحی، هزینه ساخت پروژه تا وضعیت موجود و هزینه تهیه جداول تکمیلی پروژه ( فنی، تاسیساتی و معماری)
ارزش آورده سرمایهگذار در پروژه به مبلغ ۵٫۱۹۷٫۴۶۸٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال شامل کلیه هزینههای ساخت جهت تکمیل پروژه
سایر جزئیات به شرح مندرج در اسناد مناقصه
- برآورد مدت اجرای پروژه: حداکثر ۱۸ ماه شمسی می باشد.
- درصد سهم پایه سرمایه گذار از اجرای پروژه: ۶۰/۴۵ درصد میباشد که پیشنهاد دهنده میبایست درصد پیشنهادی خود را بر اساس اسناد مناقصه اعلام نماید.
- شرایط شرکت کنندگان: متقاضیان میبایست حداقل ۷۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز مندرج در جدول ارزیابی صلاحیت کیفی را جهت بازگشایی پاکت کل ( الف ، ب و ج ) را کسب نمایند و علاوه بر شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز صلاحیت فنی و بازرگانی اسناد مناقصه را کسب نمایند، بدیهی است پاکت ج پیشنهاد دهندگانی که حداقل امتیاز لازم را کسب نکردهاند، بازگشایی نخواهد شد.
- محل پروژه: شهر قزوین، ابتدای خیابان حکم آباد مطابق نقشه مندرج در اسناد مناقصه میباشد.
- تضمین شرکت در مناقصه: به صورت واریز مبلغ ۴۳۷٫۳۴۴٫۰۰۰ ریال به حساب سپرده شهرداری قزوین ﺑه شماره ۱/۳۳۶۵۶۰۶/۱۰ نزد بانك رسالت و شماره شباIR440700001000223365606001 و یا ارائه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به نام شهرداری قزوین با حداقل ۳ ماه اعتبار از آخرین مهلت بارگذاری اسناد در سامانه ستاد.
- پاکتهای استعلام ارزیابی و “الف” و “ب” و “ج” میبایست در سامانه، بارگذاری شده و اصل سپرده شرکت در مناقصه (پاکت”الف”) به دبیرخانه مرکزی واقع در قزوین، خیابان شهرداری، شهرداری مرکز تحویل گردد.
- اطلاعات تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه:
نشانی : قزوین، چهارراه عمران کوچه مسکن یکم غربی جنب سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تلفن : ۰۲۸۳۳۳۵۲۹۰۲
- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۳ می باشد.
- مهلت زمانی ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه ستاد: از ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳ می باشد.
- تاریخ و محل بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی : ساعت ۹:۰۰ صبح روز سهشنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۳ در محل شهرداری مرکز قزوین می باشد.
- تاریخ و محل بازگشایی پاکات الف و ب : ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۳ در محل شهرداری مرکز قزوین می باشد.. تنها پاکات پیشنهاددهندگانی که حداقل امتیاز کیفی لازم را کسب نموده اند (کسب حداقل ۷۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ارزیابی) بازگشایی خواهند شد.
- تاریخ و محل بازگشایی پاکت ج : حداکثر یک هفته پس از برگزاری جلسه کمیته فنی و بازرگانی پاکت ج پیشنهاددهندگانی که حداقل امتیاز فنی لازم را کسب نموده اند (کسب حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ارزیابی) بازگشایی میگردد که زمان و مکان آن متعاقباً به اطلاع پیشنهاد دهندگان حائز شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.
- هزینه نشر آگهی مناقصه (دو نوبت روزنامه سراسری و کثیر الانتشار) و حق الزحمه کارشناسان رسمی دادگستری به عهده برنده مناقصه میباشد.
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : تلفن۴۱۹۳۴-۰۲۱ و ۱۴۵۶
مهدی صباغی
شهردار قزوین
