به گزارش نوفه،یکی از بزرگترین دعواهایی که در این انتخابات آمریکا رخ می دهد، نبرد برای مردان جوان و متقاعدکننده از همه نژادها است که به نظر می رسد کمتر از چهار سال پیش در ستون دموکرات قرار دارند.
برای دونالد ترامپ، رئیسجمهور سابق، این به معنای حضور در پادکستها و پلتفرمهای رسانهای جایگزین محبوب مردان جوان بوده و در عین حال تلاشهای خود را برای رأی دادن به برخی از این رأیدهندگان «کم تمایل» اختصاص میدهد. برای معاون رئیس جمهور کامالا هریس، این به معنای تغییر لحن و پیام از کمپینهای اخیر دموکراتها، تبلیغات هدفمند و نامزدی است که پیشنهادش بسیار در زیرمتن معنای مردانه بودن در دهه ۲۰۲۰ پیچیده شده است.
زیربنای این تمرکز بر مردان، گفتگوی جدیدی درباره آینده مردانگی و مسائلی است که مردان جوان در آمریکا با آنها مواجه هستند که عمدتاً زندگی بزرگسالی خود را در دوران سیاسی پس از #MeToo تحت سلطه ترامپ گذراندهاند.
راس مورالس راکتتو، یکی از بنیانگذاران White Dudes برای هریس، گفت که این کشور “در حال حاضر در حال گفتگو در مورد مردانگی است زیرا به سیاست مربوط می شود.”
او گفت: «مردانگی در بحران است. و من فکر میکنم که این گفتگو مدتهاست به تعویق افتاده است.»
نظرسنجی نقش بزرگی در تحریک این گفتگو ایفا کرده است. نظرسنجی NBC News Stay Tuned/SurveyMonkey از بزرگسالان ژنرال Z که در اواخر ماه اوت انجام شد، نشان داد که در حالی که زنان جوان با ۳۰ امتیاز از هریس به ترامپ ترجیح دادند، مردان جوان تنها با ۴ امتیاز از هریس حمایت کردند.
ریچارد ریوز، مؤسس و رئیس مؤسسه آمریکایی پسران و مردان، یک سازمان تحقیقاتی غیرحزبی، گفت که تغییر دیدگاههای سیاسی در میان مردان جوان نتیجه احساس کمتر در خانه چپ نسبت به نسلهای قبل است، زیرا چپها تمایلی به صحبت کردن ندارند. در مورد مشکلاتی که مردان به طور خاص با آن روبرو هستند، در حالی که گاهی آنها را مشکل ساز می دانند.
او گفت: «این تا حدودی به دلیل نوع پویایی جنسیتی است که ما شاهد انجام آن در سمت چپ هستیم. «بیشتر احساس بی خانمانی [سیاسی] و کمی جدایی بیشتر، کمی عقب نشینی. این یک ازدحام در سمت راست نیست.»
«ما در این کشور احساس بیصدایی میکنیم»
پویایی ترامپ را دارد که تلاش می کند آمار خود را با مردان به سطح سال ۲۰۱۶ بازگرداند و کمپین خود را به سمت نوعی ابرمردانگی که در همایش حزبش در پاییز امسال به طور کامل به نمایش گذاشته شد – که در آن یک کشتی گیر حرفه ای سابق پیراهن خود را پاره کرد. روی صحنه و ترامپ برای سخنرانی اش توسط دانا وایت، مدیر اجرایی مسابقات قهرمانی نهایی فایتینگ معرفی شد.
تلاش او فراتر از چنین تصویرسازی صریح است. استراتژیست های همسو با ترامپ در ماه اوت کمپین ۲۰ میلیون دلاری را به نام “رای ارسال کن” راه اندازی کردند تا مشارکت مردان جوان را افزایش دهند. رئیس جمهور سابق در پادکست با مجریانی مانند کمدین Theo Von، اینفلوئنسر Logan Paul و استریم کننده Adin Ross حضور داشته است. در دیدار با راس، ترامپ با اشاره به کوچکترین پسرش، مطمئن شد که میگوید «بارون سلام میگوید» و «از طرفداران بزرگ شماست».
تصمیم ترامپ برای انتخاب سناتور جی.
در هفته گذشته، کمپین ترامپ شروع به پخش یک تبلیغ دیجیتالی با هدف مردان زیر ۳۵ سال در ایالت های میدان نبرد کرد که از تیم والز، فرماندار مینه سوتا، معاون هریس، به دلیل اعمال مالیات بر تنباکو بر روی Zyn، کیسه نیکوتین محبوب مردان جوان انتقاد می کرد. این تبلیغ با اینفلوئنسر طرفدار ترامپ به پایان می رسد که در گردهمایی ترامپ می گوید: «ترامپ ۲۰۲۴، همین. بیا بریم.»
ترامپ و کمپین او اغلب والز را هدف قرار می دهند و او را «تامپون تیم» می نامند – نام مستعاری که از توصیف نادرست قانون مینه سوتا ناشی می شود که مدارس را ملزم می کند محصولات قاعدگی را در دستشویی دانش آموزان ارائه کنند. تقویتکنندگان ترامپ همچنین مردانگی والز را در فضای مجازی به سخره گرفتهاند و به دنبال جلوگیری از تهاجم با مردان متقاعدکننده هستند.
یکی از فعالان جهان ترامپ گفت که استراتژی ترامپ در قبال مردان جوان – از جمله مردان جوان سیاهپوست و اسپانیایی تبار که نظرسنجی ها نشان می دهد ترامپ با آنها بهتر از دوره های گذشته رفتار می کند – با چیزی که این شخص به عنوان یک “انگ اجتماعی” محو در حمایت از او می دید ممکن شد. در مقایسه با دوره های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ او.
این شخص گفت: «ترامپ نامزد بسیار خوبی است. نگاه کنید، این واقعیت که افرادی مانند تئو فون، لوگان پل و پسران نلک، که درست در وسط فرهنگ ما هستند، مایلند به طور علنی با ترامپ ارتباط برقرار کنند، پنج سال پیش غیرقابل درک بود.
ترامپ همچنین با جذب سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، راه اندازی خط خود از توکن های NFT و حتی معرفی یک برند کفش ورزشی وارد این فضاها شده است.
برایان هیوز، مشاور ارشد ترامپ، گفت که حتی در این فضاها، پیام ترامپ مانند سایر اقشار مردم است: مبارزه با افزایش قیمت ها، مهاجرت غیرقانونی و جرم و جنایت.
«آیا ما با زیربخش ها و جمعیت شناسی ارتباط برقرار می کنیم؟ البته، هیوز گفت. آیا ما برخی از این ارتباطات را متناسب با هر یک از جمعیتشناسی انجام میدهیم؟ البته.”
یکی از کارکنان ستاد انتخاباتی ترامپ پیشبینی کرد که تغییرات در میان مردان جوان و افزایش شکاف جنسیتی نتیجه یک «مشکل برند» است که «برای نسلها» دموکراتها را «آزار میدهد» و گفت که برخی از مردان ژنرال Z رأی به ترامپ را «بهعنوان یک مشکل» میدانند. اقدام اعتراضی.»
این فرد گفت: «مردان جوان در این کشور – سیاه و سفید – میدانند که حزب دمکرات برای آنها، موفقیت یا داستانهایشان اولویت ندارد. ترامپ در حال جذب مردان جوان است زیرا ما در این کشور احساس بیصدایی میکنیم.»
استراتژی دو جبهه هریس: ورزش و بازی
در سوی دیگر این ارتباط، کمپین ترامپ است که به زنان، به ویژه در حومه شهرها، که دموکراتها از سال ۲۰۱۶ به موفقیتهای مستمری دست یافتهاند، در اولویت قرار میگیرد. کمپین هریس اکنون فرصتی را می بیند که دامنه خود را به زنان غیر تحصیل کرده، که هسته جمعیتی ترامپ هستند، گسترش دهد.
سناتور باب کیسی، D-PA، به NBC News گفت: “خب، من در مورد استراتژی او اظهار نظر نمی کنم، اما فقط به عنوان یک نامزد می گویم، من هم [مردان و هم زنان] را هدف قرار می دهم.” یک رویداد کمپین برای زنان حومه شهر در حومه فیلادلفیا در ماه گذشته. “ما یک جنسیت را در مقابل جنسیت دیگر هدف قرار نمی دهیم.”
او افزود: «من فکر میکنم در اینجا اشتراکات زیادی در مورد آنچه مردم به آن اهمیت میدهند وجود دارد. بسیاری از مردان به حقوق زنان اهمیت میدهند و میخواهند دختران و نوههایشان همان حقوقی را داشته باشند که مادران و مادربزرگهایشان دارند. مردان زیادی در آنجا وجود دارند که به هزینه های مراقبت از کودکان اهمیت می دهند، زیرا بر بودجه خانواده تأثیر می گذارد و زندگی آنها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.
برای هریس، تلاش برای دستیابی به این مردان تا حدودی متفاوت به نظر می رسد. و مشاوران هشدار می دهند که در حالی که آنها به طور خاص بر پیام رسانی برای دسترسی به مردان جوان متمرکز هستند، جهان بزرگتری از رای دهندگان هدف را می بینند.
مارک کوبان، تاجر میلیاردر و جانشین هریس، در ایمیلی گفت: «من فکر میکنم که او باید به جای جنسیت IMO، روی جمعیت عمومی و کسانی که احتمال رای دادن دارند تمرکز کند. «هرکسی که احتمال بیشتری برای رای دادن دارد، جایی است که باید تمرکز کند. و من فکر می کنم این همان کاری است که او انجام می دهد. فقط [۳۶] روز باقی مانده است. او باید به بیشترین تعداد احتمالی برای رای دادن برسد. هدف، پیروزی در انتخابات است، نه یک جمعیت مشخص.»
با این حال، کمپین هریس تلاشهای خود را برای دسترسی به مردان جوان در پلتفرمهایی مانند Twitch و IGN، که پلتفرمهای بازیهای ویدیویی پیشرو با مخاطبان مرد زیاد هستند، افزایش میدهد. همچنین بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف رویدادهای ورزشی مهم می کند – برای مثال NFL، فوتبال کالج و بازی های لیگ برتر بیسبال – تا به این رأی دهندگان دسترسی پیدا کند. پیام او به این رای دهندگان به شدت بر اقتصاد متمرکز شده است.
روز شنبه، کمپین هریس «ورزشکاران برای هریس» را راهاندازی کرد که تأییدیههای ۱۵ تالار مشاهیر NFL را برجسته کرد. یک خط کلیدی از بیانیه مطبوعاتی آنها: “ورزشکاران از جمله مورد اعتمادترین صداها برای گروه های رای دهنده کلیدی، به ویژه مردان جوان هستند، که آنها را به مبارزان واجد شرایط منحصر به فرد معاون رئیس جمهور هریس و فرماندار والز تبدیل می کند.”
و در حالی که متحدان هریس استراتژی ترامپ متمرکز بر پادکست را زیر سوال بردند – با یکی از مشاوران گفت که حضور او “یک بار” بود تا یک تلاش منسجم تر برای هدف گیری – او در “All the Smoke” یک پادکست محبوب NBA که توسط دو نفر میزبانی می شد حضور داشت. بازیکنان سابق یک مشاور گفت که می توان انتظار داشت که او در هفته های آینده در برنامه های مشابه حضور داشته باشد. (برخی از دموکرات ها پیشنهاد کرده اند که او یا والز باید در پادکست پرمصرف جو روگان ظاهر شوند.)
تلاش ترامپ اساساً این است که او به یک مسابقه UFC برود، چند پادکست از او بخواهد. یکی از مشاوران هریس گفت: آنها عکاسی هستند. «شرط ما، و من فکر میکنم شرط خوبی است، وقتی به مشخصات این رأیدهندگان نگاه میکنید، این است که چون آنها به سیاست علاقهای ندارند، ما نباید به چند مورد تکیه کنیم تا در اینجا ادعای خود را مطرح کنیم. نه فقط به این دلیل که او کمتر شناخته شده است، بلکه به این دلیل که قرار است واقعاً آنها را به دام بیندازد.»
ریوز، رئیس مؤسسه آمریکایی پسران و مردان، گفت که در این فصل مبارزات انتخاباتی متوجه تغییری در پیامرسانی دموکراتها درباره مردان و مردانگی شده است و گفت که هریس رهبری بلیط در واقع فضا را برای “عملکرد متفاوت در مورد مردانگی در سمت چپ” فراهم کرده است.
او گفت: «تاکنون تقریباً چیزی در مورد مشکلسازی مردانگی سمی یا نوع مردسالاری وجود نداشته است. این به نوعی توسط جنسیت هدایت می شود.
در حالی که والز برخی از نشانه های مردانگی سنتی را دارد – این کمپین به زندگینامه او به عنوان مربی فوتبال دبیرستان، یک پاسدار ملی، یک شکارچی و عاشق حیاط خانه متمایل شده است – او همچنین در مورد حمایت خود از همجنسگرایان مستقیم مدرسه اش صحبت کرده است. اتحاد و مبارزه او و همسرش با ناباروری.
گام بعدی که ریوز دوست دارد ببیند دموکراتها برمیدارند این است که به طور فعالانهتر درباره چالشهای پیش روی مردان، بهویژه مردان جوان، صحبت کنند: بدتر شدن نتایج تحصیلی، نرخ بسیار بالاتر خودکشی، و چالشهای اقتصادی برای مردان طبقه کارگر.
او گفت: «بیتوجهی به مسائل مردان، بهویژه مردان جوان، واقعاً مدتهاست که ادامه دارد، و برای متقاعد کردن مردان جوان که واقعاً از آنها حمایت میکنیم، کار جدی لازم است. و هر کسی که در قدرت باشد باید این وظیفه را بر عهده بگیرد.»
در خط مقدم این تلاش در سمت چپ در هفتههای اخیر، White Dudes for Harris است که بلافاصله پس از اینکه هریس پیشنهاد خود را آغاز کرد، زوم گستردهای را برگزار کرد و در هفتههای بعد به تعامل با مردان ادامه داد. سازماندهندگان آن میخواهند نحوه صحبت دموکراتها درباره مردان و مسائل مردانه را تغییر دهند.
Rocketto، یکی از بنیانگذاران White Dudes برای هریس، گفت: «در طول ۲۰ تا ۳۰ سال گذشته، در حالی که ما پیامهایی را برای دیگران طراحی کردهایم، پیامهایی برای مردان نداریم. «ما باید چیزهای دیگری را امتحان کنیم. ما باید فضایی برای مردم ایجاد کنیم.»
مایک نلیس، یکی از سازماندهندگان در White Dudes for Harris، گفت که او شخصاً با مبارزات مربوط به سلامت روان برخورد کرده است و احساس میکند باید فضایی در سمت چپ وجود داشته باشد تا برخی از این مشکلات آشکارا مورد بحث قرار گیرند.
«اگر به مشکلاتی که مردان جوان با آن روبهرو هستند نگاه کنید: کمبود فرصت اقتصادی یکی از آنهاست، عدم رشد و دستمزد یکی از آنهاست. اما شما همچنین انزوا و تنهایی و افکار خودکشی و این مرگ های ناامیدی را دارید که در حال رخ دادن است و به ویژه جامعه مردان سفیدپوست را آزار می دهد. و من نمی توانم تصور کنم که گروه دیگری از مردم در این کشور [مشکلاتی] مانند آن داشته باشند که در آن مدام در مورد آن صحبت نشود.»